الخميس، 19 أبريل 2018

تطبيق صيانة لينوفو








تطبيق الصيانة اضغط هنا 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.Westinghouse
للحصول على اعمال صيانة صيانة لينوفو من خلال التطبيق

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.Westinghouse

رقم خدمة عملاء لينوفو 

0222618091 - 0222618092 

هناك 27 تعليقًا:

  1. مركز صيانه جهاز لينوفو بالاسكندرية

    ردحذف
  2. لان الجهاز به عيوب تصنيع

    ردحذف
  3. جهاز لينوفو فايب شوت الشاشه اتكسرت

    ردحذف
  4. السلام عليكم لينوفو تاب 7 وقع عليه مياه وفصل لوحدوا عاوز يغير البرده تتكلف كام حضرتكم ولكم جزيل الشكر

    ردحذف
  5. انا عندى فلاتة الباور والصوت عايزة تتغير والبطارية بتفصل عند 50% عايز اقرب مكان صيانة الهرم

    ردحذف
  6. انا عندى فلاتة الباور والصوت عايزة تتغير والبطارية بتفصل عند 50% عايز اقرب مكان صيانة الهرم

    ردحذف
  7. السلام عليكم . وقع جهازي في الميه ومحتاج شاشة كم التكلفة واقرب فرع للمنصورة

    ردحذف
  8. السماعات صوتها مش طبيعى فى زنه فى الصوت اقرب فرع فى اسكندريه

    ردحذف
  9. اريد بطاريه لينوفو p1

    ردحذف
  10. قطعه الجرس لينوفو فاب 750موجوده

    ردحذف
  11. ما حد بيرد علي الفون

    ردحذف
  12. الفون ف مشكه ف الميك ارجوالردشكر

    ردحذف
  13. التلفون كان شغال وفجأة فصل وعمال يزن على طول وهو مطفى وكمان مش بيبقى يقرأ على الكمبيوتر ولا حس ولا خبر من فضلكم حد يعرف فى ايه فسد نوعه فاب بلس لينفو

    ردحذف
  14. فين عنوان الصيانةعندي تابلت زرارالبور مش شغال

    ردحذف
  15. من فضلك عاوزة بوردة لتابلت لينوفو 3599

    ردحذف
  16. انا من البحيره واريد اقرب مركز صيانه لينوفو

    ردحذف
  17. لينوفو فاب 2 محتاج علبة جرس وأنا من دمنهور ممكن أقرب مركز صيانه

    ردحذف
  18. عندى جهاز لينوفو فايب بى1 محتاج اى سى باور والجهاز بحالته
    رقم التليفون 01144127766

    ردحذف
  19. عنىدي تليفون لينوفو بي2 محتاج بوردة

    ردحذف
  20. عندي جهاز تاب لينفو عاوز برده تكلفتها كام؟
    ت ٠١٠٠٢٧٧٩٧٢٠
    مع جزيل الشكر

    ردحذف
  21. اقرب فرع لمدينة نصر للصيانة

    ردحذف
  22. شاشه وتاتش تاب لينوفو فاب بلس 2 pp1 770m

    ردحذف
  23. شاسيه تاب فاب بلس 2 pp1 770m

    ردحذف
  24. السلام عليكم من فضلكم انا عندى تبلت لينوفو يعمل ببطئ شديد وعند تشغيله يفتح ببطئ هل يوجد له حل ( من حلوان )

    ردحذف
  25. انا من حلوان اريد اقرب مركز صيانة لينوفو باقرب وقت ولكم جزيل الشكر

    ردحذف