الجمعة، 29 نوفمبر 2019

صيانة موبيل لينوفو

للاستفسار عن صيانة موبايل لينوفو

لتقديم طلب دعم فني
من خلال هذا الرابط

لينوفو

هناك 26 تعليقًا:

  1. السلام عليكم أنا تليفوني اتكسرت شاشته وأنا أطالب بتصليحها

    ردحذف
  2. السلام عليكم أنا تليفوني اتكسرت شاشته وأنا أطالب بتصليحها

    ردحذف
  3. لو سمحت انا عندي هاتف لينوفو vibe shoot و الشاشه اتكسرت و عايزه اغيرها تكلفتها كام

    ردحذف
  4. هاتف لينوفو a7000 فصل فجأه

    ردحذف
  5. لو سمحتم جهازي لينوفو اس ٩٠ والبطاريه بتاعته بدأت تسرب شحن وعايزه اغيره هتكلف كام

    ردحذف
  6. عاوز شاسيه تليفون لينوفو c2 باور

    ردحذف
  7. عندك بطاريه لينوفوA365

    ردحذف
  8. لوسمحت معايه تليفون لينوفوA6note
    الواي فاي بيفصل لوحدو

    ردحذف
  9. محتاج بطاريه لموديل k53a48 بكام لو سمحت

    ردحذف
  10. مرحبا بدي شاشه لينوفو بي 2 هل هي موجدة

    ردحذف
  11. محتاج بورده لينوفو سي تو باور والسعر كام لو سمحت

    ردحذف
  12. درج الخطوط لينوفو k6 note لو تكرمتم من فين؟؟؟؟

    ردحذف
  13. محتاج مركز صيانه موبايل لينوفو عاوزه العناوين في القاهره وياريت لو فيه في المعادي

    ردحذف
  14. محتاج بوردة لينوفوk6
    عامله كام

    ردحذف
  15. محتاجه بوردتين لتابين لينوفو متوفر

    ردحذف
  16. معايا تيلفون لينوفو A7000 محتاج أغير سماعه وبيهرب شحن البطاريه

    ردحذف
  17. انا عندي جوال لينوفو z5 ..فجأة الجوال عمل تحديث وقفل ..ومايبغى يدخل للتطبيقات ولا يقبل يحدث ..ولاحتى يتعرف على الكومبيتر..

    ردحذف
  18. انا عندي تابلت لينوفو وفصل فجاه

    ردحذف
  19. شاشة لينوفو معي حصل بها شروخ قوية الهاتف نوت k9كم تكلفتها وهل يوجد لها صيانة رجاء الرد

    ردحذف
  20. محتاج محل صيانة لينوفو بالمنصورة يكون كويس ممكن تعطيني عنوان محل لينوفو تصليح بالمنصورة

    ردحذف
  21. محتاج عنوان الصيانة فرع الشرقية

    ردحذف
  22. عندي موبايل لينوفو z5 فيه شروخ ف الشاشة ممكن يتصلح او تتغير الشاشة

    ردحذف