الجمعة، 13 مارس 2020

رقم مركز خدمة لينوفو

رقم مركز خدمة لينوفو





هناك 19 تعليقًا:

  1. اريد طاطش ومش لقيه اقرب مكان فين في المنصوره الاقي فيه قطع غيار

    ردحذف
  2. عندي مشكله في تلفون

    ردحذف
  3. عند الموبايل عايز سماعات

    ردحذف
  4. ار يد تغيير بطارية تليفون لينوفو A,1000

    ردحذف
  5. عندي جوالين لينو الواحد يحتاج بطارية والثاني شاشة واريد صيانة وانا في مكة كيف اتواصل معكم

    ردحذف
  6. عندى تابلت ومش عارفه صيانة لينوفو فين وانا من الاقصر

    ردحذف
  7. عايزة شاحن اصلى انا من الاسماعيليه

    ردحذف
  8. عندى تليفون A6000 وعايز فلاتة البور و الكفر البلاستك الخلفى هل هو متاح

    ردحذف
  9. عندى تليفون A6000 وعايز فلاتة البور و الكفر البلاستك الخلفى هل هو متاح

    ردحذف
  10. عايز اعمل صيانه موبايل لينوفو A10000

    ردحذف
  11. اريد بطاريه لينوفو فايب بي 2 وانا من السودان مع خالص الشكر

    ردحذف
  12. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  13. تليفونى لينوفو فيه عطل تم عرضه على متخصصين اجمعوا على عدم تصليحه .

    ردحذف
  14. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  15. تغير تاتش تابلت لينوفو ولاب صيانه

    ردحذف
  16. عندي لينوفو تابليت انكسرت الشاشه وابغى اصلحه وين موقع الصيانه في جده

    ردحذف